The work of Evangelia Athanasiadou is motivated by the issue of perception. Her approaches deal with epistemological, ontological, apparential and semantical levels. How can we ensure an objective access to reality, if it constitutes an independent scope from the human being? What is the role of sensory perception and how far is it from its target in comparison with sensory experience? The following pictures come from the installation “Beings and Cubes” which was exhibited at the basement of Aristoteles, in the city of Florina in 2015 (graduation project). The installation was open for the audience and was structured in order to intervene in transforming an individual’s visual perception about space.
Eva was born and grew up in Thessaloniki, graduated from the Department of Visual and Applied Arts, Western Macedonia University and ever since she has attended various educational programmes in Greek universities. Nowadays, she is working as a teacher and, at the same time, goes on with a second cycle of studies: “Applied Clinical Sociology and Art” (Postgraduate Programme) at the Aegean University (Sociology Department) & Western Macedonia University (Department of Visual and Applied Arts). She has participated in many exhibitions-actions and she has been involved in voluntarism for the last three years. Her artwork can be found in I. Katsigra’s Museum (Larisa’s Art Gallery), in Ag. Triada, Herakleion – Crete (in public space) and other work (poetry) has been published in the collective work “Love in the Years of Fear”. In this period of time, some of her artwork is presented in the group visual exhibition: “Memory Imprintments…” which was inaugurated on Wednesday, October 10, 2018 at the Macedonian Museum (Alexandros Haitoglou Hall). The exhibition will stay open for the public until February.
Το έργο της εικαστικού Αθανασιάδου Ευαγγελίας, αφορμάται από το πρόβλημα της αντίληψης. Οι προσεγγίσεις της πραγματεύονται σε επίπεδα όπως το γνωσιολογικό, οντολογικό, φαινομενολογικό και σημασιολογικό. Αν η πραγματικότητα αποτελεί ένα ανεξάρτητο πεδίο από τον άνθρωπο, πως μπορούμε να διασφαλίσουμε μια αντικειμενική πρόσβαση σε αυτή; Τι ρόλο διαδραματίζει η αισθητηριακή αντίληψη και πόσο απέχει από το στόχο σε σχέση με την αισθητηριακή εμπειρία; Οι παρακάτω εικόνες είναι από την εγκατάσταση ΄΄Όντα και κύβοι΄΄ που παρουσιάσθηκε στο υπόγειο του Αριστοτέλη, στην Φλώρινα το 2015.(πτυχιακή εργασία). Η εγκατάσταση ήταν ανοιχτή προς το κοινό και ήταν δομημένη με σκοπό να διαμεσολαβεί μετασχηματίζοντας την οπτική αντίληψη του ατόμου για το χώρο.
Η Εύα, γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη, αποφοίτησε το 2015 από το Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και στη συνέχεια παρακολούθησε διάφορα επιμορφωτικά προγράμματα Ελληνικών Πανεπιστημίων. Αυτό το διάστημα εργάζεται ως παιδαγωγός και παράλληλα συνεχίζει στο δεύτερο κύκλο σπουδών:” Εφαρμοσμένη Κλινική Κοινωνιολογία και Τέχνη” (Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα) Πανεπιστήμιο Αιγαίου(Τμήμα Κοινωνιολογίας) & Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας(Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών). Έχει συμμετέχει σε πολλές εκθέσεις-δράσεις και ασχολείται με τον εθελοντισμό τα τελευταία τρία χρόνια. Έργα της βρίσκονται στο Μουσείο Ι. Κατσίγρα(Πινακοθήκη Λάρισας), στην περιοχή Αγ. Τριάδα Ηράκλειο-Κρήτη(στο δημόσιο χώρο) και άλλα έργα(ποίηση)έχουν εκδοθεί στο συλλογικό τόμο ”Ο έρωτας τα χρόνια του φόβου”. Αυτή την περίοδο έργο της εκτίθεται στην ομαδική εικαστική έκθεση:«Αποτυπώσεις της Μνήμης…» η οποία εγκαινιάστηκε την Τετάρτη, 10 Οκτωβρίου 2018, στο Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα (αίθουσα Αλέξανδρου Χαΐτογλου). Η έκθεση θα είναι ανοιχτή προς το κοινό έως το Φεβρουάριο.
”όντα και κύβοι” εγκατάσταση 2015
”όντα και κύβοι” εγκατάσταση 2015
”όντα και κύβοι” εγκατάσταση 2015
”όντα και κύβοι” εγκατάσταση 2015
”όντα και κύβοι” εγκατάσταση 2015
”όντα και κύβοι” εγκατάσταση 2015
”όντα και κύβοι” εγκατάσταση 2015
Comments